The Ice Guy and His Cool Female Colleague The Ice Guy and His Cool Female Colleague
For Himuro, being a descendant of a snow spirit is tough at the workplace when your emotions can lead to snow blasts with snowmen and igloos. Any emotionally charged incident with coworkers can trigger it—conflict, fun, and in this case, romance. And with his lovely and calm coworker Fuyutsuki, he gets more frozen, literally. Get ready for a snow-white office romance that blows in like a blizzard.
On the way to her first job, the stoic Fuyutsuki-san has a strange encounter with Himuro-kun, a descendent of a snow woman.