The Incredible Hulk The Incredible Hulk
When a scientific experiment gone wrong exposes him to gamma radiation, compassionate and mild-mannered scientist Dr. David Banner gains the ability to transform into a massive, monstrous green form with superhuman strength. But, he can only become the Hulk when he is enraged, and struggles to use his terrifying powers for heroic good. Based on the classic Marvel comics.
While working in a Las Vegas casino, David Banner aids an investigative reporter working on a gambling scandal and is put in the position of also helping his nemesis, McGee. When the reporter is injured in a murder attempt, he asks Banner to pass his information on to his friend McGee. Banner manages to avoid facing McGee, but, as the Hulk, ends up saving his life.