The Ipcress File
Under the diligent eyes of agent Jean, Palmer's intuition edges them closer to the professor while gun-for-hire former MI6 man Randall is always one step ahead. A tip-off from a key witness draws Jean and Palmer closer to the truth.
Their hunt for the scientist takes Harry and Jean to Beirut, where they close in on Randall - but the line between personal and professional soon begins to blur.
Suspecting an American's hand in the abduction of Dawson, Dalby sends Harry and Jean to a Pacific atoll where the neutron bomb is to be tested.