The Irregular at Magic High School
Based on the light novel by Tsutomu Sato, The irregular at magic high school is set in a world where magic exists but instead of using chants and spells, magic users cast spells with their Casting Assistant Device (CAD). The CAD is infused with the user’s Psions (a substance-less thought particle) that activates the device and constructs the magic ritual.
The President of the Student Council invites Miyuki and Tatsuya to lunch. During lunch, she asks Miyuki to join the Student Council. Miyuki says that her brother should also join them. Will he have to prove himself?
Everyone is surprised at how quick Tatsuya defeated Hattori in the duel. Tatsuya begins his work as part of the Disciplinary Commitee. Meanwhile, Miyuki starts showing more mixed emotions towards her big brother.
Tatsuya and the others go after the intruders. They are informed that the intruders are in the library, and Mibu is with them. Will they be able to stop them and find out what is going on?