The Jetsons The Jetsons
Meet George Jetson and his family. Living in the automated, push-button world of the future hasn't made life any easier for the harried husband and father, who gets into one comical misadventure after another!
Rosie the Robot
When the automatic food preparer malfunctions, Jane Jetson tests a used robot maid on the night George brings his boss home to dinner.
George and Mr. Spacely get caught by their wives when they scheme to attend a football game.