The Jetty
When a fire tears through a local property, DC Ember Manning must re-evaluate everything she thought she knew about her past, present and the town she’s always called home.
Still reeling from her discovery, Ember agrees to share what she knows with Riz.
Suspended from duty, will Ember finally uncover the truth of what happened to Amy?