The Job Lot
Job centre manager Trish has a seminar to run, her temp is running late, and a difficult employee returns after winning a tribunal.
Army
Trish invites a sergeant to the job centre to hold an armed forces recruitment day.
Trish is on the lookout for an inspector posing as a jobseeker, while Karl and George team up to interrogate a pair of big-time benefit cheats.