The Journey of Legend
Xiao Ming Ming (Cheng Yi) has grown tired of the daily grind of life, seeking to escape through an online fantasy martial arts novel. Suddenly, he finds himself pulled into the world of the story, where he becomes the protagonist, Xiao Qiu Shui (also played by Cheng Yi). Initially overwhelmed, Ming Ming tries to leave, but is instead forced to continue on Qiu Shui's journey. Can Ming Ming successfully transform himself into the story's hero – and will he be able to apply the lessons he's learned to his life out in the real world? This drama was adapted from the novel "Shen Zhou Qi Xia" by Wen Rui An.