The Judge Returns
Despite coming from a lower-income family and attending a non-prestigious university, Lee Han Young (Ji Sung) longed to rise in the judicial ranks. When he married the daughter of Haenal Law Firm's CEO, he also began a working relationship with her father, using his position as a judge for the firm's benefit. However, as the years went by, Han Young's guilty conscience grew stronger, and he eventually defied his orders, sentencing a corrupt chairman to life in prison – only for Han Young himself to end up killed. Miraculously, he wakes up to find himself ten years in the past with all his memories intact, and realizes that he's been given a second chance to make things right. With the help of prosecutor Kim Jin Ah (Won Jin Ah), Han Young strives to deliver justice, even in the toughest of times. This drama was adapted from the web novel "Judge Lee Han Young" by Lee Hae Nal.