The Kardashians The Kardashians
Just when you think life can’t get any faster in the Kardashian-Jenner family, they punch it into overdrive. From the big screen to baby bliss, the family continues to defy expectations in all their endeavors. Cameras roll as Kourtney, Kim, Khloé, Kendall, and Kylie navigate contentious sister dynamics, all under the watchful eye of everyone's favorite matriarch, Kris.