Being independent and living alone has come to Usa by way of his parents' new job placement. However, his hopes and dreams are soon dashed when Usa’s confronted with the indecent behavior of his lecherous neighbor, Shirosaki. Usa promised he wouldn’t complain if he could just live on his own...of course, he didn’t expect so much drama. And it certainly doesn’t help that dream girl Ritsu and Usa live in the same apartment complex, go to the same school, and the landlady is Ritsu’s grandaunt.