The Koala Brothers
Frank and Buster, the Koala Brothers, have a special mission in life: to help others in need. Their adventures take them all over the Outback and it's never too long before someone needs their help, even if that someone doesn't know it yet!
Frank and Buster meet a little penguin backpacker who has run out of water. They take her back to their house to give her food and water and end up making a new friend.