The Last Enemy
Oscar nominee Benedict Cumberbatch (Sherlock) stars in this BBC thriller as a reclusive mathematician who gets ensnared in a global mystery. Set in the near future, it "grapple[s] with the balance between liberty and security in the age of terrorism...pull[ing] the audience along toward a taut, crackerjack ending" (Variety). Max Beesley (Hotel Babylon) and Robert Carlyle (Once Upon a Time) co-star.