The Last Man on Earth The Last Man on Earth
The year is 2020, and after a deadly virus has swept the planet, only one man is left on earth: Phil Miller (Will Forte). He used to be just an average guy who loved his family and hated his job. Now, in his RV, Phil searches the country for other survivors. He has traveled to every city, every town and every outpost in the United States, Mexico and Canada, and has found no one. As he returns to his hometown of Tucson, Phil comes to the painful realization that he is almost certainly the last living being on the face of the earth. All he wants is for someone – anyone – to find him in Tucson – preferably a woman.
While Carol puts lots of thought and care into her wedding, Phil does his best to pretend like it is not happening.
After just marrying Carol, Phil literally crashes into the lovely Melissa, finding himself caught between his wife and a woman who appears to see things more at his level.
Phil continues to try and find a morally sound method to romantically pursue Melissa, only to have his schemes continually backfire.
After the arrival of the sweet-hearted Todd, Phil attempts to keep him away from Melissa while Carol tries to nudge them closer.
Todd and Melissa drive Phil crazy with their constant love-making and cutesy behavior. As if that wasn’t enough, the community then comes together and votes to force Phil to clean his toilet pool.