The Last Shot
Meet American and Mexican basketball players looking for a comeback in their careers as they compete in an underground, cash-prize tournament.
Bienvenidos a Mexico
In Mexico, a team of rookie players hoping to earn contracts get their first taste of tournament basketball, while veterans of the “mercenary” world chase a payday.
The mercenary team confronts the dangers of the cartel while the rookie team chases their first victory. The brothers need a win, but first they need to get into a tournament.
The rookie team and the mercenary team are on a collision course on the court, while the brothers look to family matters off of it.