The Lazarus Project
When a man is stuck reliving a day, he is recruited for the Lazarus Project, a secret organization that has harnessed the ability to turn back time every time the world is at threat of extinction.
When George keeps reliving the same few weeks over and over, he is offered an opportunity that will change his life forever.
Following a personal loss, George decides to stop mourning and take action instead; if his colleagues at the Lazarus Project won't help him, George will need to find support elsewhere -- even if that means appealing to Lazarus' sworn enemies.
George puts his plan into motion, unaware that a Lazarus agent is hot on his heels -- and is prepared to do anything to stop him.
As George tries desperately to cover his tracks, his actions force Archie to question her faith in The Lazarus Project.
As George's plan is about to be executed, he is faced with a decision that will change everything.