The Leaking Bookstore
In this enthralling series, the imaginative plots of detective fiction collide with reality in a captivating crime thriller. Lin, a burgeoning detective, delves into a death that echoes a crime from a Sherlock Holmes tale. Initially deemed a likely suicide, the case rapidly escalates into a complex murder investigation where the lines between literary fiction and terrifying reality blur.
Chen Wei, the owner of the detective bookshop, becomes a witness in a murder case seemingly by chance. Prosecutor Mu Chin Lin, who has extraordinary deductive intuition, discovers a connection between her case and the bookshop.
Mu Chin Lin breaks into the detective bookshop. Meanwhile, Chen Wei's three friends seem to be pursuing their own plans.
The three friends have their own difficulties. Mu Chin Lin secretly investigates the case and is caught by her superior.
Mu Chin Lin is attacked during her investigation and another corpse with the same crime scene turns up on the beach.
Chen Wei has doubts about the credibility of his friends and asks Mu Chin Lin for help.