The Life and Times of Mishka Yaponchik
Mishka Yaponchik was an Ukrainian gangster, Jewish revolutionary and Soviet military leader. His commanding personality and unconventional nature led Isaak Babel to base his character Benia Krik in The Odessa Tales on this legendary criminal. Please turn on Closed Captions.