The Littles
Beware of Hunter!
The Littles are being hunted by Dr. Hunter, a scientist who is determined to discover a new species of little creatures. When Dr. Hunter comes to Henry's house under the ruse of looking for rodents, he manages to capture Tom and Lucy Little in his vacuum.