The Machines That Built America: Snack Sized
When childhood friends Arthur Davidson and William Harley were looking for a way to make their bicycle faster, they created an American institution that would change the world forever.
A car company started by Henry Ford in a Michigan garage in 1903 changes the world of automobiles as we know it.
A humble hangar outside Seattle turns into a national sensation, creating the world's first jumbo jets, satellites, and military aircraft for the entire world, bringing the world into the "jet age."