The Mandalorian The Mandalorian
The battered Mandalorian returns to his client to collect his reward and tend to his wounds. Complications arise and what should have been a simple task becomes far more dangerous than anyone could have expected.
After a narrow escape, The Mandalorian lies low on a remote planet. There he meets an ex-soldier and the two of them are approached by farmers to help defend their village.
The Mandalorian joins a mismatched crew of cutthroat mercenaries. The mission is a dangerous one, and more difficult than it first appeared.