The Meltdown with Jonah and Kumail The Meltdown with Jonah and Kumail
The One with the Childhood Crushes
Steve Agee, David Koechner, Neal Brennan and Moshe Kasher join hosts Jonah Ray and Kumail Nanjiani for a night of stand-up in the back of a comic book store.
Pete Holmes, Garfunkel and Oates, Brody Stevens and Rory Scovel join hosts Jonah Ray and Kumail Nanjiani for a night of stand-up and horrible travel stories.
Jonah Ray and Kumail Nanjiani welcome Jared Logan, John Hodgman, Todd Glass and "Weird Al" Yankovic as well as a few surprise guests who know what it's like to have a TV show.