The Miniature Wife
Elizabeth Banks and Matthew Macfadyen star in this dramedy as Lindy and Les, a married writer and scientist forced to re-evaluate the power (im)balances in their relationship after a freak accident shrinks Lindy down to 6 inches tall.
Merry Christmas, Lindy!
Lindy adjusts to her 6-inch-tall life by adventuring around Lulu's dollhouse; Les works to find a way to make her big again, but neither are prepared to face their biggest opposition -- corporate red tape.
While Les comes up with ways to test his regrowth formula, his colleague has other plans to rescue Lindy; their daughter's untimely arrival home from college for the holidays leaves Les scrambling to come up with an excuse for Lindy's absence.
RPW takes Lindy on a romantic date to show her he is truly there for her, but her plagiarism scandal looms in the background; back from college, Lulu gets a glimpse at what life would be like back in her hometown.