The Miracle
Kwon Si Ah (Nahyun of SONAMOO), a beautiful idol in the group Miracle Girls, and her fraternal twin Si Yeon (Hong Yoon Hwa), a reclusive plus-sized internet broadcaster, lead drastically different lives. Si Yeon, who has been bullied for her body, regularly visits a mysterious tarot card reader. Suddenly, the sisters wake up to find their souls have switched bodies, throwing their lives into chaos. As they navigate each other's worlds, they must confront the reactions of Si Yeon's high school crush (Hak Jin) and Si Ah's musician (Donghyun of Boyfriend), who now see them in a completely new light. This unexpected body swap forces both sisters to experience life from a radically different perspective. "The Miracle" is a 2016 Viki Original drama series exploring identity, perception, and sisterhood.
A new semester begins, but Si-yeon is already counting down the days to the end; Si-ah shoots a commercial with her not-so-collaborative partner.
On the first day of living each other's lives, Si-ah runs into a group of schoolmates and Si-yeon messes up on stage.
Si-ah's singing ability tops the list of search keywords on the internet, but she's not thrilled about it; Si-ah gets a surprising text message.
Gyo-seok and his gang keep testing Si-ah's patience; Si-yeon and Hae-seong secretly meet up at the rooftop, but someone is watching them.