The Money Game
Amidst the harsh glare of one of the most fiercely debated stories in all of sports, LSU student athletes Olivia Dunne, Jayden Daniels, Angel Reese, Flau'jae Johnson, Alia Armstrong and Trace Young navigate the uncharted waters of Name, Image and Likeness ("NIL").