The New Age of Terror The New Age of Terror
September 12th, 2001 was the first day of a new era in human history: the Age of Terror. The 9/11 attacks catapulted America to the front lines of a battle without rules or conventional tactics, where victory depended on decoding the DNA of an entirely new kind of warfare.