The New Edition Story
The lives of five childhood friends from the projects of Roxbury, Mass., change forever after they form a singing group to win local talent shows and ultimately become the legendary R&B group New Edition.
Though New Edition become R&B sensations, their fame comes at a steep price as internal tension and external pressure leads them to put business before friendship.
When New Edition reaches unparalleled heights of success, will they finally be able to put their differences behind them or will their unresolved wounds lead to their undoing?