The Next Goal: Red Bull Bragantino
In Brazil, where football is a sacred game, Red Bull Bragantino is the new team innovating the sport on and off the pitch. Follow the club in their fight for position in the 2024 Brasileirão Serie A.
New season ahead
A new season begins for Red Bull Bragantino. The players and coach Pedro Caixinha have high hopes for the year ahead, but a natural disaster threatens the team’s positive momentum.
Back to play
The league restarts after taking a pause for the disastrous floods, but the team comes back with uneven results.
The player transfer window opens, and Bragantino hopes to bring in new energy, but may also lose some beloved teammates. Coach Pedro Caixinha faces increasing pressure to find the team’s performance.
As the team continues the struggle for wins, the mounting pressure also puts a mental strain on the players. But hope remains – do they have what it takes to continue fighting to stay in Serie A?
With only two games left until the end of the season, it’s make or break time for Bragantino. Can they end the season triumphant and avoid relegation?