The Night Agent
The Call
While working the night action desk, FBI agent Peter receives a distress call and is soon put in charge of protecting cybersecurity expert Rose.
After looking for a link between the Campbells and the FBI, Peter is forced to go on the run with Rose in search of a hard drive and more answers.
Peter teams up with Rose for a risky mission at the White House; a notable agent joins the security detail for the vice president's daughter.
Rose and Peter seek out one of the Campbells' recent contacts and uncover new intel; Monks opens up to Chelsea; Paulo makes a move on Maddie.
Peter visits someone close to Hawkins; Rose makes a key connection; Maddie's night out takes a dangerous turn, spurring the Secret Service into action.