The Other Kingdom
Hailey takes Astral under her wing and forces her to choose between her new friends and fitting in.
While adjusting to her new role on the Fall Dance committee, Astral enlists Devon's help to talk to Tristan.
Astral tries to hang out at a local café, until her fairy powers get her, and the rest of her friends, in trouble.
Some confusing advice from Morgan and a surprising visit by a friend from home shake things up for Astral.