The Paradise
Denise adapts to survive in her new job at The Paradise, a glamorous department store in a booming Victorian city, and catches the eye of Moray, the store’s charismatic owner. Moray has big ambitions to expand, but at what cost?
When Sam comes to the rescue of a customer, a misunderstanding threatens his career and The Paradise's reputation. Excitement spreads when a new promotion is announced, leaving Miss Audrey flustered and Denise an opportunity to shine in Moray's eyes.
A shocking discovery in Ladieswear causes ripples through the store. To test Moray’s feelings, Katherine pursues another man. Miss Audrey bans Denise from having any more ideas, forcing Denise to use all her cunning.
Miss Audrey develops a mysterious illness which provokes a rivalry between Denise and Clara. Katherine enjoys the effect Peter is having on her life, but is it enough to banish all thoughts of Moray?
Moray’s neighbour fulfils his ambition to work at The Paradise, leading to all kinds of trouble within the store. Denise's new brainwave ruffles some feathers, and Katherine goes to extreme lengths to win Moray's attention.
Denise cannot hold onto her secret any longer but will it spell the end of her career? Moray commits to a life-changing decision, and Jonas resorts to blackmail.