The Past is Yet to Come
Tamara flees from her abusive husband, the mayor's son, seeking a new life. But when he is found dead, she becomes the prime suspect. Caught between fear and a new love, she must prove her innocence and break free from her past.
The Forced Visit
Sergey, the mayor's son, wants to marry Tamara. He forces her to visit his house, and a tragedy occurs.
Impossible Marriage
The mayor visits Tamara's parents and proposes marrying the young couple. Tamara doesn't want to, but she is forced.
While fleeing to Moscow, the bus crashes. A rescue team reports that only two people survived.
Tamara tells a police officer that she doesn't remember anything. Astakhov arrives at the hospital and says that Tamara is his daughter-in-law.
Tamara tries to escape from Astakhov's house but fails. Astakhov's granddaughter says that Tamara is not her mother.