The Pioneer
Explore the colourful life of politician, football mogul and property tycoon Jesus Gil in this docuseries.
Series premiere. 1991. Real estate tycoon Jesus Gil wins by a landslide and becomes the Mayor of Marbella.
An unprecedented real estate growth that defies the law turns Marbella into a glamorous city, as Gil's star power rises.
With both Atletico de Madrid and Gil at the height of their success, an anonymous tip opens an investigation that lands Gil in prison.