The Playboy Bunny Murder
Writer Marcel Theroux investigates the brutal killing of Eve Stratford, a Bunny Girl who worked at London's Playboy nightclub, and examines its links to another unsolved murder.
The investigation takes an unexpected turn as modern technology reveals a new victim, Marcel learns that detectives are flying out to the Far East and a predator is uncovered.