The Plot Against America
Series premiere. Herman looks to move the family to a new neighborhood, as Bess worries about leaving their tight-knit Jewish community.
Bengelsdorf, with Evelyn as his assistant, becomes a fundamental asset in the Lindbergh camp.
The family endures a trip to D.C., despite Bess' desire to visit Canada, where many frightened Jewish families are moving.
Evelyn makes Sandy the face of the "Just Folks" program, despite Bess' and Herman's objections.
Herman, Bess and Philip each struggle to accept the family's selection for the Homestead Act and imminent relocation to Kentucky.