The Pradeeps of Pittsburgh
Meet the Pradeeps, the family at the center of this hilarious comedy told from multiple (and often conflicting) perspectives. After leaving India to settle in the Pittsburgh suburbs, this family is in for a wild ride. The Pradeeps must contend with new schools, budding romances, and crazy rival neighbors, all of which threaten to derail their American dream.