The Pyramid Code - The Complete Series
The Band of Peace
The Band of Peace raises questions about the purpose of the pyramids, challenging the story traditional Egyptology tells.
Sacred Cosmology offers a new way of interpreting hieroglyphics and demonstrates that the ancients understood physics, biology, and celestial mechanics.
The Empowered Human proposes that the pyramid builders were living in a golden age, with more refined senses and higher levels of consciousness.
A New Chronology posits, after examining the evidence presented in the series, that the dates given by traditional Egyptology do not fit.