The Queen's Palaces
Buckingham Palace, Windsor Castle and the Palace of Holyroodhouse. From Henry VIII to Harry and Meghan, these buildings have been part of British royal history for hundreds of years. Fiona Bruce tells the story of these amazing places in this majestic BBC royal documentary. What secrets lurk in the long history of the Queen's Palaces and what treasures can be discovered within their walls?