The Real Murders of Orange County The Real Murders of Orange County
Wrong Turn
The execution-style murder of a Fountain Valley wife and mother shocks the OC and leaves police with no leads on motive; the community bands together to find justice until a similar shooting reveals the truth behind a murder plot gone awry.
The Sachs family seems to be living the OC life in their hilltop mansion when their family is suddenly torn apart by a vicious shooting in the middle of the night. Investigators reveal a surprising list of enemies who had the victims in their sights.
The Hawks live the OC dream on their luxurious yacht until their disappearance sparks a frantic search. The investigation turns as details of the alleged yacht sale point toward someone going to great depths to take their own piece of this dream.
The larger-than-life owner of a strip club empire is mowed down with a machine gun before the gates of his Orange County estate. The secrecy surrounding the clubs and their employees makes the case extremely challenging for investigators.
Keeping up appearances is key in the OC; the Stahls are found shot to death on the side of the Ortega Highway; the façade turns deadly.