The Record The Record
Accustomed to playing in front of crowds of 5,000, the Australian Women’s Cricket Team finds itself at the centre of an ambitious plan to break the world record for attendance at a women’s sporting event. The team struggles with the heavy burden of favouritism and the pressure of the record, while India arrives with a swagger and the game to match.