The Runarounds The Runarounds
The Runarounds (from the creator of Outer Banks) follows a group of recent high school graduates who form a band in the hopes of escaping the mundane futures that are laid out before them. As the band pursues their big break and near impossible dream over the course of a summer, they fall in love and into trouble along the way.
Charlie Cooper and his friends form a new band called The Runarounds right after high school graduation.
Charlie struggles with writer’s block, and makes a desperate move to spark his inspiration. Pete tries to get the band a gig, and Neil falls in love.
The Runarounds play a hippie wedding, hoping to get the attention of a local record label.
After booking time at a recording studio, the band struggles to keep it together as tempers flare and Bez considers other opportunities.
The Runarounds take a wild road trip over the rainbow that tests loyalties, reveals secrets, and teaches them what it means to make music.
The band is in high spirits after their road trip, until they discover all their gear has been stolen.