The Sarah Jane Adventures
Sarah Jane and her young friends investigate reports of a ghostly nun which is haunting the local old folks' residential home. And when one of the elderly residents entrusts Luke with a mysterious alien talisman, it becomes clear there is even more to the story than meets the eye.