The School Nurse Files
Ahn Eun-young enters the forbidden school basement as Hong In-pyo trails along; they team up after a dark secret shakes up the school.
After the bond between two troublemakers catches Eun-young's eye, In-pyo proposes unconventional ideas to split them up.
Eun-young and In-pyo get knotty; with Mackenzie's support, a student settles a score with the basketball team.
Baek Hye-min introduces herself to Eun-young as a transfer student and suggests a solution to the mite infestation.
Eun-young reunites with an old friend; a sympathetic Eun-young seeks out ways to help Hye-min outlive her fate.
Evil floods the school with negative energy; Eun-young reaches her limit and makes a tough decision with In-pyo by her side.