The Sixth Commandment The Sixth Commandment
In this BAFTA-winning true crime drama, the meeting between an inspirational teacher, Peter Farquhar, and a young student, Ben Field, sets the stage for one of the most complex criminal cases in recent memory.
As a community mourns, Ben begins a relationship with Peter's neighbor, Ann Moore-Martin, to the increasing concern of her niece Ann-Marie.
The true picture comes to light when Thames Valley Police open an investigation and close in on their prime suspect, making some alarming discoveries along the way.