The Spencer Sisters
Police officer Darby Spencer and her mystery novelist mother Victoria Spencer have opposite personalities but still embark on the unlikeliest of ventures: becoming partners in a private detective agency.
The Scholar's Snafu
Victoria and Darby Spencer, a mother and daughter duo, are thrust into investigating crimes in their home town of Alder Bluffs.
Darby and Victoria investigate stolen intellectual property for a trio of Silicon Valley-style tech developers.
When local bistro owner Antonio's professional reputation is targeted, he seeks out Darby and Victoria's investigative services.
Darby and Victoria team up with Victoria's excitable friend Rory to investigate what he is sure was an attempt on his life.
Darby and Victoria are hired by a former schoolmate of Darbys to investigate acts of vandalism at his winery, only to expose a family secret that threatens its very foundation.