The Stranger
A stranger approaches Adam Price with a troubling allegation about his wife, Corinne; detectives Johanna and Wes take on a bizarre case.
The stranger strikes again with a blackmail scheme; Corinne refuses to return Adam's calls; the kids scramble to cover their tracks.
While the police question Mike, Daisy makes a confession to Thomas; Adam's search for clues about Corinne leads him to another one of the stranger's victims.
The boys make a discovery that puts Adam on Corinne's trail and dredges up an old secret of his own; Kimberly gives Johanna a lead about Heidi.
Adam tells Johanna about his encounter with the stranger; the kids spy on Olivia's house; Martin's appeals run out.
A shocking confession sends Adam reeling; armed with new information, Johanna sets up a meeting and puts Katz in the hot seat.