His strength limited by the magical crest with which he was born, Mathias, the world’s most powerful sage, decides reincarnation is necessary to become the strongest of all. Upon his rebirth as a young boy, Mathias is thrilled to discover he’s been born with the optimal crest for magical combat on his first try! Unfortunately, the world he’s been born into has abysmally poor standards when it...