The Supervet: Noel Fitzpatrick
Scooby, Tiger and Otis
David and Gill and their son Freddie are hoping Noel can help their Labrador, Scooby, who has a life-threatening tumour in his leg.
A Staffie puppy called Jasper has a problem with his legs where they are growing in the wrong direction and out of shape. Noel must operate on him soon if they're to have any chance of correcting the problem.
Owner Diane brings in her 12-year-old cat Pixie, who's been hit by a car. Noel believes he can help Pixie walk again by giving her a revolutionary bionic implant.
Fitzpatrick Referrals supervet Noel Fitzpatrick invents operations to help sick dogs.