Navy SEAL Commander James Reece (Chris Pratt) battles a far-reaching conspiracy and a damaged mind as he seeks revenge for the deaths of his fallen men.
In the wake of a disastrous mission overseas, Navy SEAL Commander James Reece returns home with conflicting memories of the op and questions about his own culpability.