The Thundermans: Undercover
New adventures unfold after Phoebe, Max, and Chloe are sent undercover to a new town. As the danger increases, the Thunderman trio must stay indefinitely, leaving the squabbling twins in charge of raising their younger sister.
Thundercover
Max and Phoebe bring Chloe on an undercover mission in a new town, so she can experience life as a normal kid.
Faulty Powers
A training accident makes Chloe's powers faulty. Max tries to cure her and gets a misleading positive result, so she goes to a party. But his treatment actually creates brand new powers Chloe can't control, so the twins have to get her out!
Chloe, Jinx, and Booch are designing a school mascot, but Max and Phoebe's feud over their jobs ruins the project. Chloe reads them the riot act, and the twins realize their twin-fighting affects Chloe now that they're guardians.
After Phoebe and Max let Chloe's friends watch a horror movie and eat candy, Jinx and Booch's parents want to meet Chloe's. With Hank and Barb away, Max and Phoebe transform into them to help Chloe. It goes well until the real Hank and Barb show up.
Max bets Phoebe she can't turn off being a superhero and go on a normal date. Chloe helps Phoebe do well on the date, but Max tries to sabotage by crying wolf. Suddenly, a real supervillain emerges and puts Max and Chloe in serious danger.
Cherry visits and Max discovers Phoebe never took her sparkle power away. Phoebe promises to do so and has a girls' night with Cherry while Max hosts Jinx. Colosso gets jealous, and Cherry's powers malfunction, nearly blowing Phoebe's cover.